Helsingin kaupunki |
|
|
|
Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunta (HKL) |
|
| |
Päätöstiedote nro 2 |
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
Kokousaika: 23.1.2014 klo 16.00
Kokouspaikka: Toinen linja 7 4. krs.
Toimitusjohtaja
1 | Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen sekä pöytäkirjan tarkastajien valinta pdf html |
| Päätös |
2 | Kaupunginvaltuuston kokouksessa 27.11.2013 ja 11.12.2013 tehtyjen päätösten täytäntöönpano pdf html |
| Päätös |
Liitteet
1 |
3 | |
| Päätös |
Päätöshistoria
|
4 | Liikennelaitos -liikelaitoksen hallintomalliselvitys 2013 pdf html |
| Päätös |
Päätöshistoria
|
5 | |
| Päätös |
Liitteet
1 |
6 | Liikelaitoksen sitovien toiminnallisten tavoitteiden toteutuminen vuonna 2013 pdf html |
| Päätös |
HKL-Infrapalvelut
1 | Länsimetron hankesuunnitelman rakentamiskustannusten enimmäisrajan korottaminen Helsingin osalta pdf html |
| Päätös |
Päätöshistoria
|
2 | Itäkeskuksen toisen metroaseman vaihtoyhteyksien selvitys pdf html |
| Päätös |
Liitteet
1 | Itakeskuksen metroaseman kaytto vaihtoasemana_Liitteet_1-11_2013-11-20_LR.pdf |
2 | Itäkeskuksen metroaseman käyttö vaihtoasemana_raportti_2013-11-20.pdf |
3 | Pyöräilyn edistämisen vuoden 2013 määrärahojen siirtäminen vuodelle 2014 pdf html |
| Päätös |
Liitteet
1 | Kaupunginhallituksen § 525 / 29.4.2013 pyöräilyn edistämiseen varatun määrärahan käyttö 2013.pdf |
4 | Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunnan lausunto koskien Vesa Korkkulan valtuustoaloitetta: Nuorten tekemää taidetta julkiseen liikenteeseen pdf html |
| Päätös |
Liitteet
1 |
5 | Liikennelaitos -liikelaitoksen johtokunnan lausunto kaupunginhallitukselle: Raitiolinjojen 2, 3 ja 7 kehittämisohjelma pdf html |
| Päätös |
Liitteet
1 |
6 | |
| Päätös |
HKL-Raitioliikenne
1 | |
| Päätös |
HKL-Metroliikenne
1 | |
| Päätös |
Hallinto- ja talousyksikkö/HKL
1 | |
| Päätös |
2 | |
| Päätös |
Liitteet
1 |
3 | |
| Päätös |
Liitteet
1 | 0214HKLjk_Päätösten seuranta |
4 | |
| Päätös |
Helsingissä 23.01.2014
Elina Maunuksela, viestintäpäällikkö
puhelin 310 35104
elina.maunuksela@hel.fi
| ||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|