Päänavigaatio Alanavigaatio Sisältö
Pienennä tekstiä Suurenna tekstiä  | 
|   På svenska   |   In English   |  
 
Palmia >  Puhelin- ja hyvinvointipalvelut >  Välityskeskus > 
 Välityskeskus
Kuuntele


Välityskeskus

Contact center -palvelumme moniosaavat asiakaspalvelijat huolehtivat muun muassa eri virastojen päivystysluonteisista puhelinpalveluista asiakkaan tarpeiden mukaan. Asiakkaitamme ovat mm. Helsingin Matkapalvelu ja Helsingin kaupungin liikuntavirasto. Hoidamme myös terveyskeskusten sekä sataman ilta-, yö- ja viikonlopun vaihdepalvelupäivystykset.

Kuukausittain käsittelemme n. 55 000 yhteydenottoa: vastaamme puheluihin, otamme vastaan sähköpostia, tekstiviestejä, www-tilauksia ja käytössä on tekstipuhelinkin. Palvelemme vuoden jokaisena päivänä ja tuntina. Lisäksi opastamme ja koulutamme tarvittaessa asiakkaitamme parempaan puhelinpalveluun.

Kiinteä yhteistyö asiakkaiden ja eri sidosryhmien kanssa sekä asiakkaidemme henkilöstön opastus yhteisten järjestelmien käytössä on osa toimintaamme. Tämä helpottaa palvelujen räätälöimistä asiakkaiden toivomusten mukaan.

Palautteen kerääminen ja käsitteleminen sekä omasta että sidosryhmiemme toiminnasta antaa asiakkaillemme konkreettista näyttöä tarjoamastamme palvelusta. Hyvin raportoitu ja analysoitu palaute toimii myös hyödyllisenä pohjana palvelujen jatkuvalle kehittämiselle.
 

Helsingin Matkapalvelu

28.12.2012





 
   
| Tietoa sivustosta | | Sivun ylläpito: Palmia | Palaute sivusta | | Alkuun |

Helsingin kaupunki - Palmia